با تشکر

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

با تشکر

انقدر بدم میاد  از این دوستانی که فقط وقتایی

 

که دورشون خالی میشه یاد ما می افتن دلم

 

می خواد سر به تنشون نباشه خطاب به این

 

 دوستان به خدا راضی به این همه زحمت نیستیم  مهر شده



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت12:16---4 مهر 1392
میدونم به خاطر قبول شدن مغرور نیستی...میدونم دوست داری سر به تنم نباشه ....ولی کارات تو مدرستون اصلا خوب نیست
الان می خوای بگی خعلی با هوشی نه عزیز دلش اینطوریا نیست که با این چیزا از کسی بترسم وخعلی بیشتر خوشحال شدم وقتی فهمیدم یه چیزایی رو هم میدونی مث این که میخوام سر به تنت نباشه اخ راستی داشت یادم میرفت توی وب من نظر خصوصی معنی نداره یا کامنت تبلیغیه که حذف میشه یا از اشنایان هستن نیاز نیست فقط من بخون دیگران هم میتونن اون ومشاهده کنن 


z
ساعت19:40---29 شهريور 1392
من هم موافقم بگذار لجشون در بیاد همیشه زیاد خوندن موفقیت نمیاره سر کلاس بهتر بودی لجشان گرفته
پاسخ:مرسی از این که همیشه حمایتم کردین


ناشناس
ساعت19:38---28 شهريور 1392
بذار3ماه کامل شه که اولا دوستای کلاسی پارسالت رو گاو فرض کنی و دوم مدرسه ی خاصصصصصصصصصصصصص به قول خودتون اینقدر ارزش نداره که به خاطرش ی پاک کن برداری و بکشی روی تمام سوم الفی ها مخصوصا... مطمئن باش توو مدرسه ی خاصصصصصصصصص ادم پیدا نمیشه اینقدرمنتظرنباش که مهربشه کسی لایق مدرسه ی خاصصصصصصصصصصه که ادم باشه براش تلاش کرده باشه که بعیدمیدونم تو جزو اونا باشی مطمئن باش که هدف اصلی مدرسه ی خاصصصصصصص نیست.منتظرجوابت هستم
پاسخ:اصلا این تور نیست من هیچ وقت دوستام رو بجز بعضیاحیوون فرض نکردم ونمی کنم من برای این مدرسه تلاشی که بعضیاکردن رو نکردم ولی هیچ وقت هم مغرور نشدم وبه لطف خدا قبول شدم.واینکه جواب کامنتاتو دادم فقط نظر لطفم بوده چون از نظر من اینا حتی ارزش تایید شدن هم ندارن چه برسه به جواب دادن.از این که خودتو گاو دیدی ممنون ولی حق توهین به من رو نداری همچنین از این که ارامشم توی سختی ها لجت رو در میاره متاسفم 


sheida joon
ساعت17:39---28 شهريور 1392
owwwwwwwww

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:,

] [ 21:40 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه